Jag kanske ska hålla tyst för resten av mitt liv

Varför hatar folk mig? Kan inte jag bara få leva ett usual Svensson utan några somhelst problem?
"Jag är den jag är och det står jag för" Det lever jag efter, jag uttrycker mig även efter det. Men tydligen så går det inte. Jag får inte vara Sandra längre. För någon verkar ju vara rätt synkad i huvudet med mig. Så då är varje litet ord jag säger, varenda liten tanke och mening är bara patetiskt dravel eftersom den andra också råkar säga/göra det vid ungefär samma tidpunkt.
Inte för att det senaste var samtidigt. Han sa det i december, jag i slutet av januari. Ni vet att man kan göra utkast på webblogg va? Utan att publicera saker?
Jag orkar inte bry mig. Jag borde inte bry mig. Men man bryr sig.
Vad man än säger, hur mycket man än claimar för att "jag skiter i om ni inte gillar mig" så tar man åt sig. Man vill att det ska sluta. Man vill få ett stopp på allt patetiskt.
Varför måste folk hata mig? Jag har inte gjort något mer än att vara Sandra.
Fast det är väl helt fel.
Världen är väl inte stor nog för oss båda. Enligt dem.
Men vi bryr oss inte.
I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0