Ge mig energi...

Smålandsposten ville intervjuva mig. När jag gav dem Ylvas nummer räckte tydligen inte det så nu har vi turnat them down helt och hållet.
Media är skit.
Media är skit.
Media är skit.
Har jag nämt hur enormt mycket jag avgudar journalister? Nähä. Då lär jag inte göra det heller.

Mamma är på sjukhus. Jag kom hit och hittade henne helt konstig, kunde inte röra på huvudet alls. Så jag fick upp henne till sin säng, underbart att hon knappt klarade nått själv :( Fick hit pappa också och så ringde vi sjukhuset som kom med ambulans och hämtade henne.
Pappa åkte med så nu får jag ta hand om lilla Sarah tills de är hemma igen. Dessutom ska deras diskmaskin bytas ut så det kommer nån skum snubbe imorgon som jag måste ta itu med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker i alla fall att det ska bli riktigt roligt att bli intervjuad. :)

2007-02-07 @ 20:15:55
Postat av: Ylva

Men gud! Hoppas hon är ok =(

2007-02-07 @ 21:06:27
Postat av: Sofie

uuuh. läskigt :S hoppas hon blir bra!

vad är det journalister hela tiden vill dig?

2007-02-08 @ 19:27:20
URL: http://ricochet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0