You didn't say you loved her

image305

Jag och Emma skulle och ska ut på krogen ikväll men just nu känns det som "yeah, fet chans" för jag är så trött att jag hellre lägger mig i sängen och mölar i mig godis.
Idag har vart en bra dag, dock har det regnat en massa så det var lite tradigt att vara ute på stan.
Dock fann jag ett orange/gul/vitt förkläde i härlig 60-talsstil för bara en tia nere på Öppna Hjärtat (second hand-butik på Friisgatan) så nu är det bara att leta reda på en puffig blekgul klänning yesyes.
Hittade också en gammal, gammal make-up-bok som var så fin att jag kände mig helt tvungen att köpa den, vackra bilder och fina beskrivningar. Det kommer med största sannolikhet sluta med att jag klipper ur bilderna till något collage eller shit.
Nu ska jag gå och käka lite mat och se om jag kan sparka oss tillräckligt i arslet för att orka gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0