Softa järnet och älska med teleobjektiv

Vad pysslas det med i min lilla stuga idag då?
Inte vet jag, jag är inte där, jag är nämligen nere hos Emma och softar. Just nu är jag påväg ut för att ta en promenad runt stan fast jag vet inte om jag orkar. Dagen har varit extremt lat i övrigt, lagat lite mat, gått med Emma till bussen, tittat in på Grand Bazar, strövat runt i affärer och tittat lite på TV. Ingenting vettigt, men ack så skönt.

Hörde av mig till Way Out West också, de har ju förbud mot allt och gud vette min moster. Men vad jag fann så verkar de inte ha något förbud mot systemkameror så jag funderar lite smått på att ta med min.
Men det känns lite udda att om de nu nästan har förbud mot att andas, hur kan de då tillåta systemkameror? Well, well, vi lär väl märka och jag fick eller ej - antingen kommer det ett gäng sjukt bra bilder (teleobjektiv, jag är din slav) eller så dyker det upp en massa skit alt. ingenting från min kompaktkamera.
Fotografen ska ju kunna göra bra bilder även om tekniken är dålig men i detta fall är tekniken inte ens dålig, den är helt obefintlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0