Goodbye my lover

49935-230

Nu känns det att hösten har tagit tag i en, regnet öser ner och datorn är än en gång ens bästa vän. Skapa, redigera, gör om, gör rätt, gör en gång till.
Jag har ingenting emot det, känner mig snarare rätt glad över alla kommande mysiga höstkvällar då regnet smattrar på hustaket och man sitter invirad i en filt och dricker varm choklad. Sålänge jag slipper gå ut så är allting lugna gatan.
Idag var jag djuret i buren på skolan. Silverleggings är en aning för spektakulärt för prettogöteborgare som bara vet vad brunt, grått och svart är för färger. Dessutom finns det ett gäng fans till ett visst rockband som betedde sig än skummare idag än förut.
Jag var glad iallafall. Reklamansvarig och snyggast på skolan. Yesyes, wham bam, thank you mam'.

Kommentarer
Postat av: glitteringly

jag hade silverleggins i skolan idag.. "Jäklar, vilka pantalonger du har!" Vad svarar man på det? Tack?

2007-08-24 @ 16:28:05
URL: http://glitteringly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0