What does it mean to be mad?

Last weekend was a blast. Very funny yesyes.
Och Emmas släkt är inte alls så hemsk som hon säger. Bara lite...lustiga?
Fishhands är dock lite otrevligt ja.
Hörde att Ylva hade det grejtans igår, tydligen bästa och sjukaste showen ever. That's great.
Själv så ska det väl fotas rätt mycket på lördag kväll men jag får se hur det hela turnar out eftersom min plats kanske inte lämpar sig för just det arbetet. Aja. Rumpor är fina de också.
Det ska nog bli bra.

Är ledig både på valborg och 1 Maj förresten!
Vilket innebär;
Lördag - Folk kommer hit och jag ska jobba
Söndag - Folk åker hem och jag ska jobba med föregåendes dags resultat
Måndag - Valborg. Ledig, fest?
Tisdag - 1 Maj och trött?
Onsdag - Skola ><
Torsdag - Skola. Till Malmö. Big fest.
Fredag - Ledig
Lördag - Ledig
Söndag - Ledig, hem från Malmö
Nån mer än jag som avskyr Onsdag och Torsdag?
Haha, det här ser kul ut.


Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej hej, jag har läst bloggen din ett tag nu. Men jag fattar inte varför du hela tiden åkre ner till malmö! kan du kanske förklara?
Kram /Lisa

2007-05-05 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0