Tittut!

Banankontakt är min takt, banankontakt är din takt, banankontakt är vår takt, banankontakt, banankontakt.

Idag har varit väldigt mysko! Först ska vi vara ute vid 10 och vaknar 9.30, smart ^^
Frukost och så wooosh iväg.
Lite vandrande på stan är alltid trevligt, dock ej när jag tvingar på mig stela armband då mina jefla händer inte verkar vara på min sida, det gjorde ont att få på och av dem!
Sedan var vi till det söta nyöppnade Weekday!
Helt underbara kläder, dock helt skumma omklädningsrum :S Speglar överallt och skynken som föll ner när man stod där i underkläder! Och med hjälp av alla jefla speglar så vips så visste hela butiken om exakt hur min kropp såg ut.
Det var ju trevligt.

Falafel No. 1 kommer göra mig tjock, pank och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0