Vi på väg till hockeyn

Vi på väg till hockeyn

Igår, när vi skulle till hockeyn så var jag ju tvungen att ta lite kort på vägen :P
Millan, Melissa och Therese :)
Soon kommer även en bild på den RIKTIGA Bambi, she's called Lisa :P

Igår fick jag bokat allt så nu är dte helt klart med på fredag, ska bli underbart att få se Lema Sabachtani! och självklart att få träffa alla underbara angelheads igen :D
Marcus frågade mig idag vad dte var som var så speciellt med Ola. Jag blev helt stum, visste inte vad jag skulle säga alls. Ola är ju fulländad i den bemärkelse att vi är exakt likadana. Lyssnade idag för första gången på Olas Sommarprat från 2003 i P3 och jag började gråta flera gånger under dagen (lyssnade på den i MP3:n hela dagen om och om igen) allt var så fantastisk, det var som om mina tankar lästes upp för mig. Allt han säger, har jag oftast innan tänkt på mycket, elelr så hålle rjga med om det när han väl säger det.
Oj då...nu börjar jag svamla för mycket.
Men iallafall, han är och kommer alltid vara min förebild för han är den som gör mig lycklig och får mig att lita på och trivas med mig själv.
Hoppas nån förstår? Jag drog det hela väldigt kort, skulle kunna hålla på mycket längre men då tröttnar ni väl ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

"Ola är ju fulländad i den bemärkelse att vi är exakt likadana"

vad menar du med det?

2006-03-27 @ 21:30:29
Postat av: Sandra

Jomen typ...eller njae...men alltså, jag står ju för det jag tycker och så, och eftersom jag och Ola tycker nästan samma sak om det mesta så tycker jag ju att det han tycker är jättebra.

Om du fattar? ;P

2006-03-28 @ 13:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0