Varför känner alla igen mig?

Är det något fel på mig eller?!

Jag har varit i stan idag igen, jag åkte in för att köpa en klänning som jag blev så kär i häromdagen.
Minst 20 gånger blev jag stoppad och hejad på!! Hur är det möjligt? Jag kände ju inte en enda ens...

Men klänningen var jättefin, svart med vita prickar, det var OP-stil på det hela, just nu letar jag efter ett vitt lackbälte, men det verkar som om det är helt ute, för det finns inte i en enda affär, eller jo, det fanns ett på H&M men det var i storlek Large så det fanns inte ens chans för mig att använda det, ta 8 varv runt? :P
Menmen, får åka till nån mysig second hand-affär istället, bara det att jag är så lat, vet ju inte var det finns så många förutom Emmaus :P

Kommentarer
Postat av: Helena

Oooh var hittade du den klänningen? ;) Låter jättefint! :)

2006-03-19 @ 12:24:25
Postat av: Sandra

Faktiskt inne på Monsoon, gillar inte den affären men ibland har dom fantastiska saker :P Och klänningen gick bara på 279kr!!

2006-03-19 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0