Vill tillbaka

Vill tillbaka
Jag vill tillbaka till det där. Innan allt blev så konstigt. Innan allt föll isär.

Jag är så trött på det hela. Allt skumt som händer, pojken som drar sig undan, flickan som inte är sams med nån, tjejen som inte förstår, tjejer som blir kära hejvilt, killen som inte orkar med tjejerna, killen som inte fattar någonting mitt i allt och så lilla jag som inte orkar med skiten mer.

Varför måste alla hålla på? Varför kan det inte gå att bara vara vänner allihop?

Vi sa att sommaren 2006 skulle bli våran bästa sommar. Det kanske den blir. Men inte blir den tillsammans.

Nej, nu är jag helt deppig här. Ska se om jag kan ta mig upp till dem i veckan och se vad vi ska göra i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0