Händiga Sandra

Okey idag har jag varit Sandra den händige helt klart!
Först imorse så fick jag en onaturligt stark känsla av att vilja fixa mitt rum så jag börjar städa utav bara helvete för att till slut komma fram till att vi måste åka till IKEA, saknade lite lådor så jag kan få undan alla 1000-tals tidningar och böcker (orkar inte ha böcker framme och vi ska ta ner min stora bokhylla).
Vi åker tyvärr till IKEA Bäckebol istället för den vanliga i Kållered och jag verkligen HATAR Bäckebols-varianten! Du kan inte hitta ett skit på logiska ställen ^^ Men efter ett tags virrande så kommer vi ut med allt vi behövde =)
Så vi åker hem, pappa har fixat pastasallad hemma =)
Neeej då, såklart så får jag och mamma punktering strax utanför Olofstorp! (1 mil hemifrån)
Mamma är inte high på bilar, OK hon hade klarat det men jag var mer på ändå :P
Så i höga skinnstövlar, kort klänning och solglasögon stora som TV-skärmar gick jag ner på knä och började ^^ En stor jefla bult satt fast så vi sprutade in sån där "Ta-dig-hem-spray", den fyller ut så man kan åka nån mil till (aahh, smart uppfinning!) men när vi hunnit svänga in till kära lilla Gråbo så hör vi att vi kör på fälgen så vi stannar igen och nu fick vi byta däcket helt för det hade gått sönder totalt XD

Och nu så är jag överenergisk och städar utav bara den, det kommer bara vara en stereo, en dator och sängen kvar när jag är färdig antagligen....

HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0