Lilla jag

Lilla jag

Sådär, nu har jag kommit hem igen från stan, Åsa och jag hittade en jättefin present till Carro även om jag forfarande tycker att Marcus ska ha det istället :P

Åhh, hur lyckas jag? Det var skitpinsamt när han läste vad som stod på min hand ju....
Nu fattar ni inte direkt men det stod: "Utan Marcus skulle jag inte överleva"
Och så läser den muppen det :P Jaja, han visste ju redan om det men ändå, att stå där mitt i affären :P

Haha denna fina konversationnen:
Åsa: Jomen du vet, du och jag kommer ha en 2x2.10 m stor säng i Bydalen
Jag: Nej, Linda ska också vara med, men det är ingen fara, jag menar vi låg ju 4 på den. (Jag, Åsa, Marcus och Daniel)
Marcus: Jo men då låg man ju typ på varandra.
Jag: JO JUST DET! (säger jag och tittar på Marcus)
(Marcus skäms.)

För er som inte fattar...ni borde inte det heller :P Men vi kan väl säga att Marcus gjorde lite roliga saker den natten när han sov ;P

Bydalen 7 dar kvar!!! Vi kommer ha så kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0