Nejmen, jag älskar att bara sitta och stirra ut i luften

Jag blir så förbannad. Så jävla arg alltså.
Paret innan mig skulle skaffa bankfack och det var massa krångel så jag fick vänta snällt i soffan, det går ett tag och det är inga expediter ute, jag sitter för mig själv och väntar, så kommer det in en man, kanske i 40-årsåldern, tittar skumt på mig och tar en kölapp. Jag sitter ner. Han står upp.
Så kommer det en expedit (som gått förbi och tittat på mig flera gånger) och så säger hon till en av sina kollegor "Vi får snabba på så nån kan hjälpa honom".
Jag tänkte bara "Wtf, syns jag inte eller?!" Hon såg ju tydligt när jag gick in att jag också tog en lapp (jaja, i Gråbo tar man bara lapp för att vara artig, alla vet rdningen ändå eftersom det max är 4 pers där samtidigt.) men ändå sket hon i det.
Sen efter yttiligare ett tag så kommer hon ut ur bankvalvet och ställer sig bakom disken och mannen börjar gå fram mot henne och jag sänder nog den argaste blick jag nånsin gett en människa och hon rycker till och bara "eller, ska du också ha hjälp eller väntar du bara?"
Jag muttrade "Vadfan tror du, nej det här är mitt hängställe, jag älskar banken" och jag misstänker starkt att hon hörde det för hon var jävligt servil efteråt.
Tillslut fick jag mitt nummer och cyklade hem igen.
Nu har jag precis påbörjat maten, ska laga nån skum gryta till allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0