Sjukhus

Jag nästan älskar mig själv. Eller inte.
Gissa vad jag gjorde i sisådär 12 timmar inatt och idag?
Jo jag låg på sjukhus. Igen.
Men den här gången så visade det sig att dom faktiskt kunde lista ut vad som skulle kunna vara orsaken. Och så hade jag lite annan konstig skit som jag också fick en massa tabletter för.
Läkarna var helt förskräckta när jag kom in
"Men, men, varför har du inte sökt tidigare? Det där gör ju skitont!"
"Men...äsch, det är väl inte så farligt?"
"Jo, hade du jobbat så hade du varit sjukskriven sen länge!"
Oj då. Jaja, bara det löser sig nu då då.

Dessutom, jag har världens fobi för sprutor och så kom det en undersköterska och sa att hon skulle ta massa prover och jag bad om EMLA-plåster (vilket dom såklart inte hade) men jag var så sur och trött och grinig att jag bara slängde upp armen och "Gör vadfan du vill"  tänk då att jag är en människa som har sprungit ut ur sjukhus bara för att jag har sett en nål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0