Du som finns där


Du är något alldeles extra, något utöver det vanliga.
Du är den, den där speciella personen, den där underbara personen.
Vi är så olika,
våra liv vitt skilda,
men ändå finns vi i varann.
Jag förstår dig trots våra helt olika liv.
Älskar dig för allt du är och allt du gjort.
Älskar dig helt och rent för den du är.
Jag vet vem du är, vet att vi förstår varandra, vet att jag alltid vill vara dig nära inpå livet.
Jag kommer alltid vara din trogna vän som finns precis bakom dej.
Som alltid finns där när det behövs, som alltid finns där när du vill.
Du vet att jag aldrig kommer att glömma dig,
jag vet att du aldrig kommer att glömma mig.
Det kommer alltid vara du och jag mot världen,
Hand i hand står vi och tittar på när världen rasar samman runt omkring oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback