Wet dreams for a fashionista

Äntligen, äntligen var Zlatan med på fotbollsgalan! Jag kan på fullt allvar inte minnas när han senast var där och tog emot pris by himself. Alla är på tårna och det...är väl bra.

Tänkte lite på Arks design och tänkte dra lite kort och oseriöst om varje outfit;
Jens: Såg iochförsig rätt mycket ut som vanligt men eftersom jag redan tyckt om hans klassiska stil så är det bra att han håller fast vid den. Mycket vackra glasögon dessutom.
Micke: Äntligen har hatten hoppat över till rätt ägare, hela hans look förändras genom att ha en huvudprydnad och just denna gayhatt passar honom utmärkt - ett fullbordande helt enkelt.
Martin: Det var inget nytt på denna lilla man men det var väl tur det eftersom han -precis som Jens- redan hade en klar outfit som funkar perfekt i alla lägen.
Sylle: Seriöst. Jag ville smälta när jag såg kreationen. Jag är visserligen inget större fan av björnfittemössor men kombinerat med den helt fantastiska kappan så blev Sylvester på stört någon man inte vill stöta sig med. Ryska maffian kanske letar upp en då.
Laban: Först ville jag skratta. Sen insåg jag att det var genialiskt. Han såg ut som en blandning av en parodi på synthare blandat med nån 70talssnubbe som jag inte minns namnet på. De svarta solglasögonen och det rakade huvudet kom i symbios och älskade med varandra. Och här har vi snubben som skall ha guldtajts på sig, därmed basta!
Ola: Seriöst, tack, äntligen färdig. Slå ihop figursydd catsuit, extremt djup urringning och lack. Ett säkert kort, men ändå ett så exprimentellt försök. Jag har bara gått och väntat ut helt enkelt eftersom det här är den klara fulländningen av deras gemensamma outfitslinje, lite tråkigt att det sker nu när turnén är över.
Undrar hur många hjärtan lillen satte i brand ikväll? Stick to these clothes and you'll soon have 100's of 'em after you. Fortunately or unfortunately is not to be said.

I vilket fall som helst så var det skitsnyggt och tillsammans med psyklåt no. 1 så blev det ännu vackrare.
Nu skall jag gå och försöka äta något, eftersom jag är sjuk så har det blivit en Ballerinakaka på hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Emma :)

jag gillade martins halsband. hahahs skrev martina 3 gånger innan det blev rätt :P

2007-11-12 @ 22:28:42
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag blev helt lycklig utav det, det var så snyggt och så rätt på honom, andra människor blir oftast tjockare eller kortare utav sådana halsband men han gjorde sig perfekt i det!

Inte martiiina ;)

2007-11-12 @ 22:37:51
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Cassandra

Hmm jag håller inte med alls faktiskt :P Om jag inte såg fel hade lasse olas guldcatsuit, inte så fint... Däremot var ju sylle ursnygg!

2007-11-13 @ 15:19:57
Postat av: Epfva

Mmmmm, läderbögcatsuitorgasm! :D

2007-11-14 @ 10:59:45
Postat av: Ylva

Haha, låter ju ganska underbart det där. Kollade inte, men det lär väl youtube kunna ordna. Psycholåt equals dysfunk, no? Nice.

Haha, såg nån Boston Tea Party's grej med Zlatan/ tyska fotbollscoachen? Sjukt.

2007-11-14 @ 11:53:27
URL: http://witherwings.webblogg.se
Postat av: Sandra

Epfva - Seriöst, det måste vara det snyggaste han nånsin satt på sig, dock blir han extremt feminim i den men it's not like that's a bad thing :P

Ylva - Youtube ordnar allt ;) Yes, jag har bara gåt toch väntat ut det här, vaaarför måste de ta bästa låten när det är "över".
Neeeh, missade Tea Party, har inte riktigt fastnat för det (buhu, jag gör nog slut med F&F)

2007-11-14 @ 22:14:23
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0