Skönt med människor som tänker lite mer än mig och kan stoppa mina dumma idéer

Vad skulle jag gjort utan Sofie och Ylva? Hmpf, åkt till Norge
Jag tänkte länge och väl på idén, fick tillochmed fram perfekta busstider så jag skulle slippa missa skolan.
Men jag insåg vilken dum idé det ändå var. Såg på mig själv och blev lite skrämd faktiskt.
Skönt att jag var den enda som fick bli skrämd.
Det var ju bara en dum idiotidé som föddes ur saknaden från förra veckan, ja nu är det exakt en vecka sen och det är inte direkt uppmuntrande att veta att det är så gigantiskt långt kvar.
Om jag bara hade vetat ett datum. Om det så hade vart imorgon eller 5 januari 2008 så hade jag inte brytt mig. Bara jag visste när jag fick uppleva allt igen.
Nu så ska jag bara längta efter den nya skivan. Och hoppas.


Kommentarer
Postat av: Sandra

*Hosthost*

2006-08-24 @ 22:21:23
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0