First day of the end

Jahopp. Då kan jag säga att tjejen jag skrev om förut inte har förändras ett dugg. Hon är precis som förr. My gosh vad jag blir trött ^^ Men iallafall, ljuset i mörkret var att alla andra tyckte lika illa om henne och hennes bästis som jag gör. Fast det är ju inte så trevligt egentligen. Hon fick iallafall en ärlig chans, jag sa inget om hur hon var förrens folk började klaga rejält på henne. Fast jag orkade inte det heller. Det är bara överdrivet löjligt att hålla på med sånt skitsnack.
Så det blir bra ändå :P
Fast OK, när det första jag möttes av var henne och hennes buddies som stod viskade och pekade på mig (mina kompisar hade inte dykt upp än) så blir man lite trött faktiskt.

Förresten, idag kom det en till som ville fota sig med mig. Jag tror jag får nått ryck snart och skriker åt dom. Varför? Varför? VARFÖR?!
Det är inte för att retas, det vet jag iallafall. Men hallå? Jag är inte lik någon!
Jag ska aldrig bli kändis.
Fast det kanske är bättre om man faktiskt har något att vara känd över? Och att det faktiskt är dig de letar efter? Jag har ju bara lyckats gå på stan lite för ofta.
Jag tror jag ska flytta till Lund snabbare än tänkt. Kan låtsas att jag studerar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lund?

2006-08-23 @ 18:01:19
Postat av: Sandra

Lund ja. Jag ska studera där sen, många av mina vänner har sagt att skolan är underbar där och jag själv, ja jag älskar ju staden så =)

2006-08-23 @ 19:31:29
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Rico

hah, du kanske inte är kändis, men du kanske klär dig som om du vore en?

2006-08-25 @ 15:39:02
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och hur gör man det då? XD

2006-08-25 @ 17:25:53
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0