Allt är inte guld som glimmar... men nästan

Som jag nämnde tidigare så var jag inne på American Apparel häromdagen och shoppade loss (snälla, snälla, snälla, förlåt mig plånbok) och det blev lite lackleggings och så denna fina, fina baddräkt;

image382

Inte för att man kan bada i den alls men det skiter jag i.
Och inte är den särskilt ny och hot heller, den har funnits i evigheter och the people already has it, men det skiter jag i.
Den glänser ju för fan.
Vad spelar då allt annat för roll?

Nej just det. Tänkte väl det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det enda jag kan kolla på är mellan hennes ben :S obehagligt.

2008-05-11 @ 23:36:57
URL: http://wannaseeyoufuckme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0