Gaaaaah.

Om jag inte är helt blind och dumihuvudet så står Ebba von Sydow precis utanför presstältet.
Jag känner mig lite glad för jag är mycket snyggare klädd än henne idag. Inte för att det var någon sådär wow-överraskning men ändå.
Fast hon ser söt ut. En sån där man bara vill krama för hon är så liten och gullig.

Backstage är för övrigt i  förlamning nu när Sverige förlorade mot Spanien med vinstmålet i sista minuten. Ingen är glad, ingen är pepp. Men nu skall jag glo lite på Those Dancing Days och försöka få upp humöret igen.

Kommentarer
Postat av: Ylva W.

Ebba existerar i min värld mest som en parantes runt ett av Magnus Betnérs bättre skämt =P Sekundärt då kanske som ett avskräckande exempel. Hennes journalistiska insats = Stureplansmentalitet, statuskläder, aptråkiga regler och komplexväxthus för tonåringar. Klart du är snyggare klädd honeybun.

2008-06-16 @ 00:29:11
URL: http://witherwings.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0