Pålästa människor med logiskt tänkande

Dagens roligaste måste ju vara när jag efter mycket runtsurfande kom in på Carolina Gynnings blogg.
Här fann jag mig två mycket komiska saker.

1. Carolina skriver här om att hon finner det bra att vi börjat använda bikinis mer och mer på stränderna då det lämnar mer åt fantasin. Dock är det väldigt intressant att hon tycker detta är en bra sak då det första man möter på hennes sida är en banner där hon flashar brösten för fullt.

2. Älskade idioter som kommenterar och säger saker de inte vet ett skit om. Laliii, kommentator nummer två, säger följande; "Det är snyggt med solbrändaq bröst men jag anser ändå att det inte är något som bör visas hur somhelst på stranden, det ökar inte bara risken för bröstcancer men även en obehag mot andra."
För det första - svenskalektion, någon?
För det andra - bröstcancer skapas alltså utav solen? Jag trodde det var malignt melanom som utvecklades genom solning. Medans risken för bröstcancer, enligt amerikanska och kanadensiska forskare, sänks med 35-50% om om man som vithyad kvinna solar barbröstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0