Om en människa är vid liv, men inte vara fri, lever hon då?

Gimme your body, gimme your mind
Open your heart, pull down your blinds

Jag har för mycket kläder nu igen, garderoben går icke att stänga och min klänning- och jackstång pallar ej fler plagg. Frågan är om jag skall göra mig av med kläder eller om jag skall göra mig av med en del som jag inte har använt på ett längre tag.
Min hjärna säger att det är självklart att jag inte behöver alla dessa kläder och skall skänka dem till välgörenhet men mitt hjärta säger "My preeeecious" och tycker att min hjärna är tappad bakom en vagn.



(Stor komik i att titel, citerad text och brödtext ej hör ihop alls men ändå skapar en vacker symmetri som man kan tolka in hur mycket som helst i.)

Kommentarer
Postat av: Glitteringly

Donera till mig, jag älskar dina kläder! Kan byta mot den där "fylla i"-boken Bibeln om du inte fick den i julklapp :P

2008-01-21 @ 17:04:26
URL: http://glitteringly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0