Helgen som Gud glömde

Gudsförgäten jävla helg.
Först åker jag ner till Malmö för att prata ut och sedan sno en soffa, båda delarna skiter sig och jag håller på att blåsa bort ute som jag är. Vad göra, vem ringa, hur överleva?
Jo, jag ringer C och gråter lite och åker hem till honom i Lund. Han var så söt och lagade mat åt mig och allt. The only happiness this weekend.
Fick lämna honom tidigt imorse eftersom han hade en massa jobb att göra idag så nu sitter jag på Malmö Central och försöker lista ut vad jag skall roa mig med.
Meeen, gissa vad som sker då? Jo, Ida har gått och blivit halvt handikappad för hon har hostat sönder ett par muskelfästen (hostat).
Så.
What now?
Jag är utan stolthet i det mesta men jag går inte på krogen ensam. Jag försökte en gång men om inte Tilda och Anna vart där hade jag tagit livet av mig.  Så glöm det.
Nu ringer jag Cassandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0