I never loved you, get the picture, go to hell

Idag hade jag en kurs som känns riktigt, riktigt onödig.
Jag skall lära mig lagar och bestämmelser ang. arbetsmiljö och säkerhet.
Då jag, sedan födslen, proppats full utav detta här då min kära mor är huvudskyddsombud inom Kommunal så... vet jag det mesta som går att veta och framförallt - det mesta som är värt att veta. 
Jag använder mig tillochmed utav sifferkoderna för att hänvisa till de olika lagarna.
Så jag har nu ungefär 40 timmar utav sovande framför mig.
Toppen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

aah, men den kursen ja :P

den hade vi i ettan, varför lägga sån skit i trean liksom?

till och med läraren hatade kursen. Han gav alla VG, för han orkade inte bry sig om vem som hade varit duktig och vem som inte varit det.

2008-08-29 @ 13:51:32
URL: http://ricochet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0