Herreminje, knasigheternas land? Nej, verkligeten.

Idag så fick jag nycklar till lokalen och när jag skulle låsa för att gå på möte så var jag helt retard och kunde inte låsa så jag fick ringa Emma. Hon skrattade rätt gott åt min tröghet, vilket jag iochförsig också gjorde..
Sedan drog jag bort mot Mariatorget (efter världens sämsta skitlnch på Ringen) för att möta upp med Emma och gå till Zion Graphics.
En snubbe som såg att jag hade en kamera var lustig och bad mig fota honom för att han ville ha något till sitt skivomslag. I was like w00t? Men det blev fint ändå. Skall maila honom sen och få pengar, woho.
Träffade Ricky och såg riktigt smaskiga grejjer.
Det här kommer bli riktigt fint I tell ya!
No more 'bout that. Hemlis.

Och sen så skall jag till Hamburg med Emma och Viktor, jag ville dö av lycka, eller ja, det är fortfarande på det stadiet. Herregud.

Vi hörs senare när jag lever igen.
Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0