Mirror, mirror on the wall, who's the most photoshopped of us all?

49935-237
Det finns något som jag verkligen hatar och det är bloggar utan bilder. Jag tror att detta hat kan ha skapats ur att Emma pratar så frenetiskt om det att min hjärna har supit in faktan och nu tror att det är dens eget påfund.
Och eftersom jag har lika mycket ego som ni andra har hårstrån på huvudet så är det ju självklart att en bild på mig skall figurera här.
Även om jag ser förbaskat retarded och ful ut på just denna bild.
Jag verkar med handen vara påväg att röka eller något dylikt. Mina ögon verkar vara vana vid källarljus och är dessutom lite halvt skeva. Mitt hår leker med mig på ett sätt som jag icke gillar då man kan tro att mitt hårfäste ligger tre mil bakom örat.
Men jag ger blanka fan i det.
Jag förstår mig inte på folk som alltid måste se skitsnygga ut på alla bilder, förstår ni hur disappointed folk blir när de inser att ni är fula egentligen men att just den där vinkeln som ni fotat alla bilder i är okey? Det låter rätt ytligt det här men det är ni som är patetiska, folk är inte perfekta, ingen är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0