Stop making the eyes at me

Idag har jag vart och handlat. Ett par svarta pumps med höghöghög klack, en mysig grå/röd-randig tröja att ha till jeans och en offwhite 1800-talsinspirerad blus med pärlor =)
Gjort iordning ramarna till screentrycken också.
Förut hittade jag en tröja i resväskan som inte tillhör mig, misstänker att Emma inte hunnit märka att den är borta ens :P
Har jag något vettigt att säga? Njae.
Jo, jag stör mig på folk som skriver störda saker och kallar sig för "Sassa" eller "Sandra". Jag vet ju själv att ingen skulle tro att det var jag som skrev det men det är annoying. De får ju också ha sitt namn.
Jag skulle nog säga att jag är paranoid som hela tiden misstänker att folk skriver sjuka grejjer i mitt namn bara för att retas. Paranoid var det ja.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0