Sleeping ain't something that I prioritize

God morgon all barn!
Idag har min dag sett lite smålustig ut, laddade ner en variant utav Photoshop CS2 igår kväll (lagligt såklart!) till min gamla skruttdator här hemma och jag blev ehum, något fängslad.
Somnade väl vid 4-5 imorse och gick upp 6.30.
Rusade till skolan där det var dags att börja trycka tröjor, dock fick jag ägna mig åt att laga min ram eftersom filmemulotionen var rätt så gammal och då lossnade rätt lätt >_<
Pillipillijobb.

49935-163

Sedan traskade jag hemåt och somnade rätt direkt. Nu skall jag käka.
Komiskt nog har mamma gjort våfflor. Precis vad jag var sugen på. (Men ja har inte ens berättat det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0