Oss månbarn emellan

Jag drog in till Liseberg igår för att se och fota Thomas DiLeva.
Dök upp en sisådär 40 minuter innan han skulle gå på scenen och jag gick bort för att se hur publiken såg ut.
Först blev jag lite förvånad över hur lite folk som var där (fast det ändrade sig på en kvart ? från max 40-50 pers till knökfullt) men det som förvånade mig mest var vilka som var där.

Ett par hårdrockare hade bosatt sig framför den högra delen utav scenen, lite hippies satt här och var och såg söta ut. Men sen. Gissa vad som fanns längst fram i mitten?

Jo, en massa små poppare/faschioncore-folk!

De pratade om hur det var på Håkans senaste konsert och annat som sånt folk brukar prata om.
Sen kunde jag urskilja ett par Arkfans härochvar också.

Jag själv var nog dock som en rejäl katt bland hermelinerna eftersom jag såg ut att vara nån slags "techno-klubb-jag lyssnar på The Tough Alliance och Justice-brud".
Men jag gillar min nya regnjacka från H&Ms barnavdelning. Den är illgrön, rätt kort och 3-kvartsärm.
Sen ett par smutsblå leggings och ett par svarta pumps. Såklart är solglasögonen på och huvan är snyggt på huvudet.

Men i alla fall,
Thomas var sjukt bra (as always) och jag fick inte ett enda äpple i huvudet! Dock blev jag mobbad utav de andra fotograferna.

Varför i helvete är alla fotografer gubbar i 50-årsåldern som tror sig veta allt? Och som dessutom är besatta utav sina beiga fula fotovästar? Här kom jag, en ung brud i högklackat och helt sjuka kläder (enligt dem) som antagligen inte ens vet hur man sätter igång kameran.

"-Är inte Bolibompa slut? Du borde sova ju."

Ni skulle ha sett hur nära jag var att slå min kamera i huvudet på snubben.

image196

Somnade i farstun när jag kom hem så nu skall jag rätta till skönhetsfel på bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0