...låt mig besjunga dig nu...

49935-205
Har musikfronten ljusnat? Ja, jag tror banne mig det.
Ska på Peace & Love nu i helgen.
Skall volontärjobba på Svedala Sommarrock i Juli.
Skall på Rolling Stones i Augusti.
Ska på Way Out West i Augusti.
Skall iväg och se på Växjöfolk i Augusti.
Sen blir det en söt liten konsert igen när skolan börjat.

Dessutom har jag börjat varva ner och har förlikat mig med att inte göra någonting lite då och då.
Det behövs verkligen eftersom jag stressade ihop i våras.
Ujuj.
Sommar och sol och en massa musik, det är min melodi!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag känner mig efter nu men vaddå Växjöfolk? :S

2007-06-26 @ 21:44:57
URL: http://foolemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0