We always make it so hard

Jag har haft bildlektion i snart 1½ timma och jag är redan påväg att somna. Jippi. Men det blir värre. I promise. Svenska med minihitler och så en annan liten slapplektion där inget vettigt görs utan man bara sitter av tiden (läs, JAG sitter av tiden.)
Nu är det snart dags att käka.
Får ta en sväng om cafét och köpa mig en dubbel espresso så jag inte avlider.

Måste packa när jag kommer hem. Helt underbart ska det bli att leta på vinden efter en lagom väska. Tänk totalt kaos. Det är våran vind i ett ord.
Så det kommer bli ett litet trevligt äventyr.
Bea ska också ner imorgon men hon är så uffig och åker sentsent. Okey vid 18-tiden åker hon men då har jag ju redan hunnit ta tre vändor runt Möllan.

Jag får se hur vi gör med Hässleholm. Det är åt helvete att man inte kan ta sig hem normalt på kvällen. Landet ^^
Men kulkul blir det.

Dagens musik får bli Nostalgia Locomotive av The Mo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0