Sjukling No.1

Jag kan inte prata >_<
Min hals är helt död och jag har höghöghög feber.
Överkonsumerar grönt té för tillfället och lyssnar på lite fin musik.
Just nu är kärleken helt riktad till Violet Elegys "The Fashionistas", wünderbar musik!
Deras musik flirtar med precis det som får mig att gå igång, jag blir alldeles lost när jag hör dem...
Vill ha livespelning nu. Ni kan få komma hem och spela i mitt vardagsrum ;-)
Well, well.
Jag överlever väl här i min sjuka ensamhet.
På tal om ensamhet, jag längtar tills på fredag som in i norden!
Skönt att jag slutar såpass tidigt att jag hinner vara i Malmö redan 16.55 utan att ens behöva skippa någon lektion.
Hoppas bara inte vägarna är blockade p.g.a nedfallna träd. Det borde väl ändå ha fixats tills på fredag? Hmpf, vi är i Sverige, man ska vara glad om det är fixat tills nästa år ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0