Well, I know that you might think I'm dead but...

Huvudvärk.
Hemma igen. Trött som fan igen.
Åkte ner as usual till Malmoe. Dock var denna gång speciell då det krånglade som faaaan med boende. Skulle inte åkt ner alls egentligen men men hjälp av mycket övertalning på natten så.
Emmas kanin avskyr oss från och med nu, jag fick äntligen upp kopplet och vi fick på honom det och sen gick helvetet lös, spån och hö överallt, han skuttade och fräste och var förbannad, efter mycket om och men fick vi dock av skiten men nu är han extremt rädd. Igen. När man äntligen lyckats få kaninen att lita på oss >___<
I lördags var vi på KB och tittade på Melodiklubben. Haha, låter verkligen hippt. Söt översättning.
Nicko och Kristofer var helt sjukt heta (duh) och stämningen var på topp!
Förutom den enda gång då Emma verkligen drog tag i mig så hastigt att jag ramlade rakt på någons fötter. Hej pinsamt. Nog för att jag inte skäms för mig men det där var faktiskt inte kul alls.
Guess vilken plånbok som inte var i väskan? >_<
Jag tog nycklarna och körde ner mellan brösten och sa att "nu är det JAG som tar hand om det här".
J var snäll och hittade plånboken åt Emma =)
Han är så hemskt snäll den mannen.
I söndags blev det mycket sova och mycket nudlar. Haha.

Idag har samtliga mina klasskamrater och lärare konstaterat att det är något fel på mig. Jag har varit extremt frånvarande hela dagen. Jaja, jag brukar vara helt wiho-borta-i-min-egen-värld men idag...ujujuj. Sen att hela klassen fick höra mitt "emmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"-samtal gjorde det ju inte bättre direkt.
Nu ska jag åka till vårdcentralen och hämta EMLA-plåster, skall göra gastroskopi imorgon eftermiddag. Underbart. Host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0