Buy me a chocolate candy cane and I will love you forever

Förresten!
Ni minns det där inlägget jag skrev om en hemsida som providade popupreklamserbjudanden? Fann ännu en sida, Gratiskungen kallar de sig. Det är nästan samma upplägg med en samling utav den där skiten som vi inte vill ha i vanliga fall men som faktist är rätt förmånliga om man tittar närmare på dem, dessutom har de en massa länkar till vanliga hemsidor som har olika slags erbjudanden. En annan ny sak med denna sida är att de även har listor över olika tävlingar och saker som är helt gratis, såsom gratis varuprov på te vilket jag beställde direkt. Dock är sidan en aning rörig men jag gillar billigt och billigt gillar mig.
Här är länken till allt gratis stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0