Aah, aah, aah, aah!

You better beware, you better take care
You better watch out if you've got long black hair
He'll come from behind, you go out of your mind

Howlin' Pelle babblade på radion idag. Han var dagens sommarvärd. Mycket komiskt program han höll, dock han jag bara höra den första kvarten innan jag var tvungen att åka iväg och handla.
Så jag kommer väl lyssna på programmet här på internet senare ikväll.
Om man lyckas se igenom självgodhetsmuren så säger Pelle väldigt vettiga saker egentligen. Han driver med saker på ett helt annat sätt. Det är bara helt enkelt inte lika obvious som de flesta andra gör.

I övrigt så har jag varit nosalgisk och töntig idag. Dagen har helt tillägnats åt 70-talets fulglam.
Den där musiken som inte slog igenom och som du inte känner igen. Musiken kanske du känner igen, men det är för att glam helt enkelt är glam, men artisten eller texten har du aldrig hört talas om.
Sofie snackade ju i helgen om en massa fulmusik så därför blev jag helt sjukt sugen på att leta fram en massa gamla samlingsLPs med "skitmusik".
(För att inte misstas för att vara en idiot som inte kan någonting så vill jag påpeka att den ovanstående lyricsen inte har någonting med detta att göra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0