You're nobody until you're talked about

image381

Är det bara jag som har fallit handlöst för denna serie?
Jag är egentligen inte så mycket för ungdomsserier men av någon anledning så är både OC och Gossip Girl sjukt bra.
Jag känner mig lite nördig, ja.
När vi var i Hamburg så tittade vi på OC, dubbat till tyska of course, men jag lyckades ändå veta vad de sa hela tiden bara för att jag hosthost sett första och andra säsongen.... ett par gånger.

Gossip Girl är ändå bättre för de har så mycket snyggare kläder och bättre kombinerade outfits.
And it's so much cheekier and raw than every other dumb no-brained series.
Kör in en bunke Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie och jag når orgasm inom en halv kvart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha....jag har oxå fastnat för denna serie så du är inte ensam! Men jag skäms en aning för det. Skulle ju bara se första avsnittet för att se vad det var....men ooj jag måste visst se mer!! Så enkelt var det ;-)
Tror det börjar igen nu i maj...

2008-05-04 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0