Finally a not too blurry weekend

Helgen har återigen tillbringats i Malmöland.
Fikade med fina Jesper och fina Kajsa på 7Eleven, vilket inte är töntigt utan faktiskt riktigt bra. Goda kakor och gott att dricka.
Var på Steso Songs och Kites releasefest på Debaser.
Jag tycker verkligen inte om Debaser Malmö. Helt hemst ställe. Jag förstår mig inte på varför folk tycker om placet så mycket, det är bara blä. Rörigt och trångt samtidigt som det är helt skruvat på något sätt.
Iallafall, både Korro och Nicko/Christian gjorde finfina framträdanden.

Alla var fina, alla var glada. Emma och Kajsa var lite väl fulla.
Jag har gått och blivit pretto gissar jag på.
Eller så är jag bara sjuk. Kan ju ha fått salmonella i Växjö liksom.
Kanske det som gör alltihop.

Och så blev jag arg, jag brukar inte bli det men när 20 pers grabbat tag i en såfort man lämnat sina vänner och de skall förklara för en att ens outfit är helt galet snygg och det "är skönt med människor som vågar sig på att göra annorlunda saker" så vill jag bara slå en flaska i huvudet på någon.
Yeah, yeah. Komplimang.
Men jag blir mest arg på att a) folk är så jävla insnöade och inte sett annat än jeans och t-shirt. b) folk tror att man får ligga bara för att man svarar på tilltal. Om du vet att du är någorlunda snygg så okey, då kan du få hoppas. Men om du är ful, prata inte ens med mig om det är ligga du vill.
Turligt nog hade jag Emma där som kunde dissa folk. Hon är bra på det när jag mesar med.

Fast jag fann en trevlig snubbe på slutet, han var väktare och krossade alla mina tankar om väktare.
Han var liten, smal, snygg och lyssnade på både Håkan och Broder Danie.
Kan ha att göra med att han jobbade på något skånskt väktarbolag, de är ju liksom lite udda if we say so...

Sedan gick Sofia, Kajsa, Emma och jag till världens äckligaste kebabställe för att införskaffa klockan4-mat.
Vi tog det bara för att vi trodde att vi inte alls skulle frysa när vi skulle hem. Hej puckon liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0