You got of the swing like you didn't care

image354

Jag fyllde år idag.
Fast ja, det blir ju igår, rent vetenskapligt och sådär.
Men iallafall.
Det var jätteroligt, fick en massa presenter och telefonen var i princip aldrig avstängd.
Grattis, grattis, grattis.
Imorgon skall jag åka och köpa mig ett nytt, fint teleobjektiv.
Kanske ett fisheye också. Bara för att de är så sjukt roliga att leka med.
Resten utav mina pengar som jag fått skall gå till min Sthlmsvistelse.
Räknar med att det kommer gå på en jävla massa att leva. Tjoho.

Allt som allt så har det varit en jättebra dag. Förutom en sak.
En sak, eller snarare, en person som verkligen fattats mig idag.
Jag börjar väl sakta ge upp hoppet eftersom det mer och mer börjar kännas som om man aldrig gillade mig från första början. Att man aldrig spelat någon roll. Att jag aldrig betytt.
Eftersom det har vart så lätt, att utan ett ord, kasta bort mig totalt.


Kommentarer
Postat av: kajsa

när ska du till sthml?

förresten - ja alltså hur kunde carola tappa fotfästet sådär? liksom hej dålig.

2008-03-11 @ 12:20:48
URL: http://privateparty.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag åker upp den 29de mars :D

yes, jag håller med! Det var rätt så underligt, för visst, i hate and all that, men hon är ju inte så dålig som hon var i lördags :S

2008-03-12 @ 08:57:58
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Paulina

va, Emma kastade bort dig, fast du är den enda som gillar henne?? :0 svårt att fatta...

2008-03-13 @ 19:19:49
Postat av: Sandra

Först och främst, jag är inte den enda som tycker om Emma. Men det vet du också.

Och seriöst, jag är sjukt trött på dig nu, du vet verkligen inte när det är enough och man skall lägga av (no shit, att du var utan social skills var ju verkligen världens största nyhet).

Sluta hacka på Emma och ägna dig åt dina nära och kära istället, bättre att lägga ner tid på de man tycker om än folk man bara vill klaga på.
Det bevisar bara hur liten du är och att du har så lite att göra att du, för att roa dig, måste söka humor i att nedvärdera andra människor.

2008-03-17 @ 00:19:35
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: paulina

>Först och främst, jag är inte den enda som tycker om Emma. Men det vet du också.

ja, jag vet att nu har hon nån annan som gillar henne och därför skitar hon i dig ;) hon gillade dig när det var ingen annan som gillade henne ;)

>bättre att lägga ner tid på de man tycker om

men det gör jag ju alltid..? min tjej bor i Polen, därför sitter jag hela dagarna på msn och pratar med henne, du skulle göra samma om det fanns nån som du älskar och som älskar dig.

the lack of social skills, det var jag alltid stolt över :D

2008-03-26 @ 00:53:59
Postat av: Sandra

Det jag menade var att du är så jävla onödig som lägger ner tid på folk du inte gillar istället för att värna om de som du faktiskt tycker om.

Dock, än en gång så förvånas jag varför du bor i Sverige. Du har en flickvän. En flickvän.
Varför i helvete bor du här och inte i närheten av henne? Msn är inget man bygger en relation på då ord bara är 8% utav det vi förmedlar.

2008-03-26 @ 20:09:02
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: paulina

hon ska flytta hit när hon slutar skolan.

2008-03-27 @ 09:40:16
Postat av: Sandra

Åh. Vad kul.

2008-03-28 @ 00:09:04
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: paulina

aa ;)

2008-03-28 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0