Världens smidigaste lösning

När en människa blir sjuk på det sätt att hon spyr och har ont i magen så brukar hon vanligtvis bli äcklad av tanken på mat.
På grund av detta så brukar hon heller inte äta.
Vilket resulterar i att folk ofta går ner i vikt när de är magsjuka.
Inte så hemskt ologiskt alls.
Man blir äcklad utav något och undviker det helt enkelt.
Som med spindlar.
Om man tycker illa om dem så gör man andra saker än att sitta och pilla på närmsta spindel som kryper in i ens hus.

Men jag å andra sidan, när jag är sjuk så blir jag så äcklad utav mat att jag spyr bara utav åsynen utav mat för att sedan hetsäta upp allting i hela kylskåpet och sen glömma av att jag mår illa.
Vilket resulterar i att jag går upp sisådär 5 kilo varenda gång jag är sjuk.


Kommentarer
Postat av: emma

jag är på din sida. jag äter 5gånger mer mat när jag är sjuk än annars! tror min kropp är typ inställd på att "oh nej nu känner vi av en sjukdom här bäst att frossa fort som fan utifall att man dör sen. man kan inte komma till himlen med tom mage. mer fett åt folket!"

2008-03-19 @ 20:17:32
URL: http://lunchbox.blogg.se
Postat av: Linda

Usch! Hatar att va magsjuk!!

2008-03-20 @ 15:22:38
URL: http://arracsboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0