Long time, no see

Jag vet att jag är astråkig ibland.

Men de senaste veckornas schema har mer liknat något man skulle finna i Auschwitz än i min kalender.
Gosh, hundratals grejer att göra, fixa, skapa.
Inte för att det är mindre just nu, Emelie fyller år idag och jag fyller år på söndag.
Fast jag stänger nog in mig på mitt rum med några liter glass på söndag.

Och jag har börjat gymma!

Ni läste rätt. Jag. Har. Börjat. Gymma.
Motion.
Shit. Men det är mysigt och roligt. Dessutom ger mitt gymkort mig fri acess till yogaträningarna så nu ska jag bli fit for fight både i kropp och själ, haha.
Men jag behöver avslappning så då passar ju yoga perfekt!

image353

Förresten så har jag vunnit en dikttävling, det förvånar mig sjukt mycket men jag är glad. Den skall vara förord till nån bok, jag fattade inte riktigt, menmen.

Kommentarer
Postat av: Eminem

Men var e dikten då? :) Förresten fyller du år? Grattis i så fall ;)

2008-03-09 @ 22:19:44
Postat av: Sandra

Den suger apa, men jag kaaanske kan ladda upp den här någon dag. Kaaaanske.

2008-03-10 @ 00:54:21
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0