Hysteri, någon?

W00t?!
Läste nyss i Kenzas blogg om nån skit ang. Tokio Hotel, problem med stämbanden för Bill Kaulitz och sådär, blablabla, jag bryr mig inte. Hela turnén är inställd, tusentals flickor grinar ihjäl sig.
Okey, jag tycker faktiskt rätt synd om dem.
Men.
Det var inte det som fångade mitt intresse, nej det var det faktum att;
Hon sa att hon fick veta detta igår utav sin vän som ringde från Dortmund där hon satt och köade inför Tokio Hotels spelning där. Inget konstigt alls med det.
Förutom när jag förstod att spelningen är på måndag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha jag dör xD något för arkfansen att apa efter kanske?

2008-03-25 @ 21:06:37
Postat av: cassandra

inlägget ovan var från mig då :P

2008-03-25 @ 21:07:12
Postat av: Sandra

Yeah, så nödvändigt också :P

Men seriöst, jag som tyckte att "komma dagen innan" var hardcore, ujujuj. Inte konstigt att de svimmar och faller som furor :P

2008-03-25 @ 21:17:04
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Cassandra

Haha precis! hur mycket kan man njuta av en konsert efter att ha lidit så många dagar? sjukt

2008-03-26 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0