We havn't seen the rain

Ajajaj, inget inlägg på ett tag.
Det är den där solen som gör det.
Den har en dragande kraft som gör att man blir helt förlamad i fingrarna och istället sätter sig i en solstol med en Ben & Jerry's i ena handen och en sked i andra...
Bloggar och TV blir helt enkelt mycket sämre på sommaren.

Eller vänta.
Tv blir inte sämre, Morden I Midsomer väger upp för allt.
En jävla tur för SVT...
I övrigt börjar jag bli lite sur då de inte visat Macahan på flera år, jag har ju tillochmed börjat glömma av saker, ohmaigosh liksom. Jag som knew it all before.

Morden I Midsomer, Macahan, en fylla för mycket på valfri festival, jordgubbar&grädde och långa bilresor med Creedence Clearwater Revival i bilstereon - det är riktig sommar det.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Shit vad samma tv-smak vi har. :) :P

2008-06-08 @ 20:10:56
Postat av: Emma

Jag saknar också Macahan, hur kan de inte visa en av de bästa serierna nånsin liksom?

2008-06-10 @ 11:43:21
URL: http://foolemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0