Lisebergsbesök med massa fina människor

Igår var en mycket trevlig dag.
Dock startade den ej så mysigt då jag knappt kunde sova alls. Värme likt den på Haiti och den tilltäppta näsan jobbade tillsammans för att hålla mig vaken.
När jag väl vaknade för att börja göra mig iordning för dagens trapatser så ringer Emma och säger att hon är försenad och att vi måste senarelägga allt som skall göras.
Inte mig emot, jag blev glad och gick raka vägen till sängen för att få till en timmas extra sömn. Yay.

Väl på Liseberg så mötte vi upp killarna i det vackra bandet Kid Down för att sedan gå in i en helt öde nöjespark. Det var lite kusligt men ändå nervkittlande att veta att vi var lika coola som Michael Jackson.
Det var mycket roligt att ha en fotografering på Liseberg då fotograferingen varvades med att åka roliga karuseller.

När vi väl var klara så åkte vi hem till bandets lägenhet och tittade på fotbollen, tyvärr vann Spanien och jag är nu tvungen att sura i minst en vecka.
Och sen upptäckte vi att killarna var featured i en slashnovell på LiveJournal. Haha. Fans är ju så underbara ibland.
När kvällen led mot sitt slut så åkte jag och Emma hem till Gråbo för att somna direkt, jag var så ofantligt trött, tror inte jag vart så trött på år och dar.


Vettigaste bilden från igår? Haha.
Jag förstår mig inte på folk som gör sånt där på riktigt. Och verkligen vill ha T-shirten, muggen eller vadfan man nu väljer att få det printat på.
Men nu kommer ju nån bli lycklig iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0