"Sweden is great with catchy and melodic songs"

Igår hade vi fest på Udden här på Hultsfredsfestivalen och så kass som jag är så kunde jag ej bidra med någon musik (jag skyller allt på datorn) men då insåg Emma vad jag kunde göra istället - dansa på högtalaren!
Said and done, Sandra på högtalaren!
Efter ett tag blev min klädsel för varm och jag tog av mig min stora, svarta skjorta och under detta finns ett par svarta tights och en silverbody med halterneck.
Publiken blev all crazy och kameror kom fram ur var mans ficka.
Inte bara publiken gillade, även mina kära, underbaar kollegor hjälpte till med fotografering all the time.
Fast jag ser ut som en fet kossa eftersom grodanvinkel + lamétyg inte blir hett någonstans.

Sedan startade vi vår egna fest med Jespers ord "Det är bara idag vi kan vara fulla så nu jävlar."
And you can figure out the rest by yourself.
Jag, Jesper, Annika, Magnus och Viktor landade tillsist på fest i Bad Taste Records hus. Där bler vi Svenska Fans-målade viket resulterat i en mycket udda sminkning idag.

Imorse mådde vi bra. Eller, ja. Typ. Man hinner inte tänka efter här på Hultsfredsfestivalen helt enkelt.
Kommer precis från en intervju med Rooney (my gosh, my gosh, my gosh) och skall om exakt 15 minuter se Markus Krunegård och recensera hans spelning. Dock skall jag även recensera Rooney, vars spelning startar innan Krunegård har slutat spela. High five för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0