Nothing to do? No way.

Har precis sett Billie The Vision & The Dancers och har lyckats knåpa ihop recensionen på 15 minuter!
Joel Alme om ungefär en kvart. Tjoho.

Idag såg jag det första bandet jag faktiskt ville se och som jag ej recenserade (om man räknar bort de 10 minuter jag hann se Babyshambles) - Hästpojken. Jag var lycklig och jag var glad. Nu skall jag nog gå.
Och här kommer en bild på Olle som beskriver hur alla fotografer ser ut här i presstältet;



Max Adolfsson är tagit den fina bilden och den ligger på Rockfotobloggen, där ni kan läsa än mer om vad vi pysslar med här på Hultsfredsfestivalen.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Shit vad kul du verkar ha det! :) men asså billie and the vision... såg dem på kb, inte ås bra enligt mig :/ kul att pete lyckades komma till hultsfred iaf :)

2008-06-13 @ 20:45:15
Postat av: Sandra

Alltså, nej, det var lite halvkasst men jag måste erkänna att deras publik uppskattade det rejält, så jag fick ju ignorera att jag tyckte att det var skit :P

2008-06-14 @ 13:54:14
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Cassandra

Haha ja publiken på kb var också helt galen :P jag tyckte mest det var konstigt. praktiserar du fortfarnde för emma eller har du fått jobb eller gör du något annat?

2008-06-14 @ 17:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0