En tidig morgon

Lördag på Hultsfred, folk börjar se slitnare och slitnare ut, förutom Partypatrullen a.k.a The Cool Kids from Rockfoto som gick och lade sig runt 5-6 imorse.
Herr Jesper Frisk dök inte upp förrens vid 9, efter att ha vart på en fest i Metrohuset. Han hade även med sig fotografen från Metro som somnade på en fotoväst på golvet. (Notera att det fanns tillräckligt med sängar så att han skulle fått en också.)

För tillfället så skriver jag ihop frågor inför intervjun med Firefox AK som jag skall ha om drygt en timma.
Och så borde jag skriva recensionen utav Atmosphere feat. Brother Ali men jag känner mig inte alltför pepp på det. Inte för tillfället. Skall nog dra och fixa mig lite frukost nu. Sen recension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0