Alla säger hora?

God eftermiddag gott folk!
Igårkväll var jag på Henriksberg, Ballroom närmare bestämt och söndagsklubbade.
Det var mycket trevligt må jag säga, gick dit utan några direkta förhoppningar mer än att få se riktigt bra musik men innan jag hann innanför ytterdörren sprang jag på Tilda och hennes vän Anna, vilket var en riktigt trevlig överraskning!
Vi satt och pratade riktigt länge, försökte oss på att dansa och sedan tittade och lyssnade vi på Oskar(Moto Boy) som var huvudakten för kvällen.
Han var självklart rejält bra och för en gångs skull var det faktiskt helt tyst när han spelade, inga galna fans som skriker med i varenda låt och låtsas att musiken är hoppvänlig.
Hela klubben stod stilla när Oskar spelade, inte ett ljud från något annat än han och hans gitarr.

Kvällen var lyckad och jag var riktigt glad när jag sakta men säkert försökte ta mig hem till Gråbo, iskalla Gråbo som ekade tomt när jag klev av bussen i min ensamhet. Varje steg jag tog, varje gång klacken stötte i den hårda marken så ekade det som pistolskott över hela Gråbo.
En jävla akustik den här byn har.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ja, det var riktigt trevligt igår. :) Kul att du dök upp! Hoppas du klarade dig bra sen när vi åkte därifrån också...

2008-01-28 @ 18:58:55
Postat av: Sandra

Jodå, det gick bra, hade lite lite att göra ett tag bara, haha, men fick skjuts till centralen, tjoho :)

2008-01-29 @ 21:56:29
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0