A singer and a drummer

Gott nytt år eller vad man skall säga.

Jag vet att jag är en sucky writer ibland.
Men varenda gång jag har försökt gå in på webblogg och börjat skriva något så har jag fått sån ångest att jag bara skiter i det.
KB är ena jävla assholes men det skiter jag i för Deep är mig trogen. Dessutom blir det Nöjesguidenfest på Slagthuset på lördag. So don't cry for me Argentina.
Jimmy har vart nere i Malmö och han flög hem idag, glömde hälften kvar hos Emma.
Nu skall jag fortsätta se på hjärnbefriade "40 Days & 40 Nights" och sedan ta mig ett bad.
Jag återkommer med en redovisning av 2007 i denna veckan, hopefully. Om jag inte får panikattack när jag försöker logga in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0