Men alla andra får ju vara ute sent

image338
Bara för att alla andra gör det!
Jag faller för grupptrycket och visar lite outfits ibland jag också!
Eller så är jag bara jävligt ironisk mot folk. Det beror på hur man är funtad från början.
Men för min del så låter ironialternativet mer sannolikt än att jag gör det för att jag seriöst tror att någon är intresserad av att läsa om vad jag har på mig.

Men!

Jag har på mig följande plagg;
Svart pälsjacka - TopShop
Grå oversized/tajt tröja (the ärms are like balloons) - Nümph
Halsband i gult och brunt - Rut m.fl
Lacktights - Rut m.fl
Skor (med en söt knapp på utsidan som ej syns på bilden) - Din Sko


Jag hade ju nästan kunnat lura mig själv med den här bilden i frågan om hur lång jag är. Jag ser ju faktiskt riktigt lång ut. Men nono, jag och mina 164cm kommer inte så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0