Let's take it easy. Eaaasy now...

49935-345
Egoboost, yes oh yes!
Fast jag tror fortfarande att det är så att resten utav befolkningen helt enkelt är jävligt fula.
Det känns nämligen väldigt troligt.


Och deprimerande.
För människor skulle kunna vara så snygga.
De skulle kunna vara så fina.
Så attraktiva.
Fast vet ni vad? Det är dom inte.

Och de som väl är sådär läskigt jäva äckelsnygga vet knappt om det.
Det är fel.
De ska fanimej få veta att de är snygga. De är de värda.
Ja, de är faktiskt värda det, för så som alla andra ser ut så är det ju ett mirakel att de lyckas se snygga ut.
Fast om jag skulle gå runt och säga sånt till folk hela dagarna så skulle det med största sannolikhet misstolkas. Det brukar misstolkas när jag påpekar det för folk. Killar blir nervösa medans tjejer är så som tjejer är när någon ger dem en komplimang. ("What, jag är väl inte ens vatten värd?")
Tjenis, jag är bara glad över att se snygga människor och vill uttrycka min estetiska attraktion till dem.
Jag är ju inte direkt kåt på Turning Torso bara för att jag tycker att det är en vacker byggnad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärlig är du knäpp eller... en städare blir inte sexuellt utnyttjad! Skulle du hellre bli sönderknullad av okända män varje dag än att städa... försök tänka iaf!

2008-02-12 @ 02:53:43
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Du vet att de säger mkt för att försvara sitt jag.. Självklart blir de sexuellt utnyttjade och det vet de själva om, just därför mår många dåligt och lider av social skam! De vet att de blir utnyttjade, män köper deras kroppar för att utöva sina behov på dem! Du behöver inte skriva mer :) Så om du är dum och jämför ett nedvärderande arbete som prostitution med ett vanligt arbete, spara dina krafter då :) jag tänker inte argumentera emot dig! Men prostituerade kommer oftast från väldigt trasiga bakgrunder även om INTE knark är inblandat. Men hey man kan ju leva i förnekelse :)

2008-02-12 @ 03:03:49
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0